poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Pierwszy niesmiały post czyli bluzka bubel + resztki tkaniny ...

Tak jak w tytule zaczynam popisywać tutaj mam nadzieję że mnie to zmotywuje bo straszny ze mnie leń.
Ogólnie robię dużo wszystkiego a najwięcej zamieszania :)

Dziś przedstawiam bluzke bubla którą uszyłam z satyny takiej panterkowej model ogólny 3 z Sycia krok po kroku 2/2012



Z góry przepraszam za jakość zdjęcia ale mój aparat wczoraj szalał i nie mogłam nad nim zapanowaćani jakoś się ustawić katastrofa. 
Stwierdziłam że  w związku ze zbliżającym się wielkimi krokami latem :P przekształce tego bubla w top. Wybrałam z DJP 2/2012 model 407.  U mnie nie ma ramiączek jako takich ale jest wiązana na szyi. Przód z tej nieszczęsnej satyny a tył z resztek brązowej żorżety z której powstały jeszcze dwie rzeczy które zaprezentuje w późniejszym czasie :)  A w całości wyszło to tak 





 

Buziaki Alik :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz