poniedziałek, 2 grudnia 2013

60 ... i nominacja :)


Ostatnio bywam tu mało powiedziane od czasu do czasu :P ale nie mam czasu ;P

Dziś z nie ukrywam dużym zaskoczeniem (oczywiście bardzo mi miło :)) zostałam zaproszona do zabawy:

Zaproszenie otrzymałam od M jak Magda za co bardzo serdecznie dziękuję :)

Cóż uczynić muszę i czynię od razu:

- pokazać nagrodę i podziękować za nominację  (podziękowałam serdecznie a nagrodę pokażę poniżej :))
- ujawnić 7 nieznanych faktów o mej skromnej osobie :P
- nominować i zaprosić 7 osób do zabawy


  


7 faktów (oj ciężko będzie :P)

1. uwielbiam zakupy w internecie :D kupuję wszystko dosłownie począwszy od butów i torebek, poprzez zabawki, materiały do prac ręcznych (tu prezentowanych) na wielkogabarytowym sprzęcie skończywszy
2. jestem samoukiem, wszystko co umiem nauczyłam się sama na zasadzie prób, błędów i obserwacji
3. Uwielbiam piec ciasta, a najbardziej sernik na 1001 sposobów, jest u mnie na każde święto, i upiekę go choćbym sama go miała zjeść :)
4.jestem wzrokowcem, bardzo szybko uczę się gdy coś zobaczę, trudniej mi się uczyć z opisów
5. ze spraw kulturalnych to uwielbiam książki Stephena Kinga (Ręka mistrza) kryminały Tess Gerritsen, i musykę metalową 
6.mam dwa tatuaże, do niedawna posiadałam kolczyk w języku i brwi i po 3 kolczyki w każdym uchu :)
7. jestem maniaczką porządków a Perfekcyjna Pani Domu mogła by się ode mnie  uczyć ;)

A do zabawy zapraszam :


4 komentarze:

  1. czytam co napisałaś o sobie i oczy przecieram ze zdziwienia - jesteśmy bardzo podobne he :)
    ogromnie mi miło i dziękuję za nominację :)

    OdpowiedzUsuń
  2. na sernik zapraszam (na pieczenie i konsumpcję :P) ... taaaa kiedyś hardcorova metalówa a teraz matka polka siatkarka :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja z opóźnionym zapłonem, ale dziękuję za nominację ;) Też uwielbiam zakupy internetowe :D

    OdpowiedzUsuń