wtorek, 1 kwietnia 2014

78 ... half way i kremowa z dzwoneczkiem

Na początku chciałabym zadedykować niniejszy wpis Pani Ani ;) dzięki za zainteresowanie i mam nadzieję że zmotywuje mnie to do częstszych wpisów :)

do rzeczy ... 

Z zasłonki upolowanej w SH powstaje kurteczka ćwiczebna. Model z Burdy 3/2013 nr 135.
Ćwiczebna dlatego iż kurtka właściwa powstać ma z kremowej eko skóry. Nie chcąc psuć przy ewentualnym pruciu eko skóry postanowiłam poćwiczyć wszywanie kołnierza na zasłonce której w razie czego nie będzie mi żal. 

Jestem w połowie drogi gdyż rzecz dla mnie najważniejsza (kołnierz z rewersem na stójce) jest ukończona.
W szoku wielkim byłam że wszycie owego elementu zajęło mi to całe 10-15 min. Nie wiem czy to dużo czy mało dla wprawnej krawcowej ale dla mnie była to szybkość światła :)


Proszę na razie nie pytać o biały pasek na dole :) opowiem o nim przy następnym razie 
 :)





I na koniec kremowa gruba srebrna z dzwoneczkiem :) tak na smaczek :)





Przypominam o trwającym konkursie Moja Wiosna



Na nadsyłanie prac macie czas do 10 kwietnia. Bransoletki czekają a pogoda sprzyja pastelowym delikatnym stylizacjom.

3 komentarze:

  1. wow Ala super zapowiada się super kurteczka! Bransoletka śliczna! Ja uwielbam swoją, którą wygrałam w Twoim konkursie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem pod wrażeniem umiejętności! Czytałam gdzieś o grupie szyciowej w Krakowie, jest taka? Przede mną wiele do zrobienia w temacie szycia i dziergania ale widzę, że warto :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pani Ania...albo po prostu Ania - bardzo dziekuję za dedykację :) jestem pod wrażeniem młodej, pracującej mamy która potrafi znaleźć czas na szycie :) i czekam na efekt kremowej kurtki :)
    P.S Apeluje o więcej postów z niezwykle uroczym młodym modelem o imieniu Kuba :)!

    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń