czwartek, 18 kwietnia 2019

143 ... chabrowy sweterek


Witajcie

Dziś chciałabym przedstawić Wam moje ostatnie „dziecko”.

Oj długo się zbierałam do zrobienia tego sweterka. A w zasadzie nie tyle, że nie miałam czasu co po prostu kminiłam jak tu się za niego wziąć od strony technicznej. Miałam wzór listków który zobaczyłam na insta u @bypalmiotto.  Bardzo mi się spodobał, oglądałam wszystkie zdjęcia na jej profilu i strasznie się zafiksowałam :)



Ale miałam wówczas porozpoczynane inne projekty, jakieś chusty, maskotki i projekty dla innych na prezent. Więc samo się jakoś tak przesunęło. Nie za bardzo miałam też z czego robić. Myślałam trochę o jakiejś bawełnie, może jakiejś mieszance, a bo to się zima kończy bo to wiosna za pasem, to nie ma sensu robić nic grubego ... itd.



Znalazłam na allegro fajną mieszankę akrylu z wiskozą i zamówiłam w pięknym chabrowym kolorze.

Muszę powiedzieć, że miałam z tym swetrzyskiem przejścia. Nie od razu się polubiliśmy :) prułam go 4 razy bo zawsze mi coś nie odpowiadało. Jako perfekcjonistka jeszcze nie do końca mi się podoba ale perspektywa prucia do jeszcze raz nie za bardzo mi się podobała :) więc został taki jak jest. 

Im dłużej na niego patrzę tym bardziej mi się podoba :)

Włóczka też mi się spodobała i już jestem w posiadaniu kolejnych motków na zupełnie inny projekt. 

 Też letni ale bardziej dziurawy :P








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz