wtorek, 23 kwietnia 2013

Nietoperzowe wdzianko w 5 minut ... no może w 15 :P

Czyli ze względu na to że wiosna trwała w tym roku całe dwa dni a po niej przyszło lato okazało się że zostałam z samymi grubymi swetrami i kurtkami wiosennymi fakt faktem ale na temperaturę oscylującą w okolicach 20 stopni kompletnie się nie nadającymi. A że dopiero kwiecień jest i nie wypada za bardzo paradować w negliżu postanowiłam szybkie wdzianko sobie uszyć.
A że czasu mam jak na lekarstwo a z nowymi materiałami kruchutko wygrzebałam jersey granatowy. Nie miałam czasu na robienie wykroju bo raz że mi się nie chciała dwa ze czas jak już mówiłam ograniczony był a że po trecie przypomniałam sobie sposób na najprostszą bluzkę świata postanowiłam taka metoda wdzianko wykonać.

Obrazki prezentują metodą łopatologiczną czynności do wykonania :)

1. Składamy materiał na 4 części



2. Wygrzebujemy z szafy sweter bluzę lub cokolwiek innego co ma nam posłużyć za wzór i układamy na złożonym materiale

3. Obrysowujemy i wycinamy dodając zapasy na szwy i podłożenie

A teraz już z górki :P

4. Rozkładamy powstały nam dwie identyczne części. Zszywamy je razem z tyłu i wzdłuż linii rękawa i boku.
Podkładamy obrębiamy jak kto woli. Można na brzegach wszyć np. koronkę.


A wyszło to tak :)






 
:***

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz