środa, 29 maja 2013

klapeczki ...

Nie mm szczęścia do butów w tym sezonie letnim. Albo źle mi się chodzi albo mi się rozpadną albo, jak w tym przypadku od pasków japonek zrobiły mi sie bąble. Masakra!!! Kto komu kazał z tak kijowego materiału robić paski w japonkach, przecież wiadomo ża taki plastik prędzej czy później odparzy.
No i odparzył ... mnie.

A ja też mądra na gwałt potrzebowałam japonek, patrzę dobra firma której nie jedne klapeczki już miałam to wzięłam nawet się nie zastanawiając. No i mam.
Ale ja się tak łatwo nie poddaję. Kosztowało mnie to całe 1,5zł i 15 min roboty :)

Do oklejenia pasków potrzebujemy:

- Klapek :P
- około 1m lamówki ze skosu (lub bawełnianej jak kto woli lecz za bawełnianą nie odpowiadam bo jeszcze jej nie kleiłam)
- klej u mnie butapren
- pędzelek
- nożyczki
- karteczkę lub jakiś pojemniczek do wyciśnięcia kleju



1. Wyciskamy trochę kleju na karteczkę i pędzelkiem smarujemy wewnętrzne części pasków, dokładnie i dość obficie zostawiamy na chwilę


2. Odmierzamy długość pasków na lamówce ja dodałam około 1cm zapasu "w razie czego"


3. Wyciskamy na lamówkę (oczywiście po jej lewej stronie) klej i następnie dokładnie rozsmarowujemy pędzelkiem



4. W zasadzie od razu można lamówkę przykładać dobrze dociskając do pasków klapek, posmarowanymi stronami do siebie. Dodatkowo dla późniejszego lepszego efektu można spiąć spinaczami i zostawić na jakąś chwilę i gotowe :)

  P.S. a tak najlepiej to robić przy otwartych oknach albo na zewnątrz. Butapren nie należy do klejów o przyjemnym zapachu :P





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz