środa, 27 lutego 2019

138 ... świąteczny


Witajcie

Noooo to zdecydowanie mój największy projekt ostatniego czasu. Leciałam z nim w każdej wolnej chwili. Nie robiłam i nie myślałam o niczym innym jak tylko o nim.
Mój szydełkowy sweter z kuleczkami. 



Odkąd zobaczyłam na Allegro włóczkę z błyskiem to oszalałam. Od razy zamówiłam pokaźną ilość żeby tylko starczyło i nie brakło żeby nie trzeba było domawiać i czekać na dostawę. No i oczywiście chciałam skończyć przed świętami, bo to był specjalny projekt na fali świątecznych sweterków jak chciałam mieć swój własnoręcznie zrobiony.



Projekt w konstrukcji bardzo prosty. 
Do pachy tuba robiona na okrągło i w co chyba 4 rzędzie bąbelek. Powyżej pachy też na prosto osobno przód osobno tył. Rękawy dorabiałam bezpośrednio do swetra, na koniec ściągacze, wykończenie pod szyją i gotowe.


Zdążyłam przed świętami, mało tego wyrobiłam się dużo wcześniej i zaczęłam kończyć rozpoczęte przed swetrem projekty. 

Powinnam mieć nick Turboszydełko :)










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz