wtorek, 19 lutego 2019

137 ... VIRUS


Witajcie !!!





Tej chusty chyba nie muszę nikomu przedstawiać. Tak moi drodzy to virus !


Tutoriali na jego wykonanie jest chyba tysiąc. Wystarczy w goglach wpisać frazę „chusta virus” i wyskakuje nam jakiś pierdyliard stron na których ich autorzy pokazują krok po kroku jak taką chuste sobie wykonać. 







Ja osobiście korzystałam z tutorialu Qrkoko na YouTubie. Ale kurs Pasartu również pokazuje w dość przystępny sposób jak taką chustę wykonać.








Moja osobista powstała (a jakże!!!) z kokonków w czerwono granatowej tonacji. 

Na zakończenie dorobiłam do niej chwosty. Jakoś tak ostatnio mam że strasznie podobają mi się chwosty przy chustach szczególnie takie z koralikami. 

A oto jej świąteczna jeszcze wersja :P





 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz