wtorek, 3 czerwca 2014

83 ... beżowa

Beżowa jest kurtka ramoneska z eko skóry którą udało mi się skończyć w niedzielę korzystając z tego iż moi rodzice wzięli Młodego na paradę smoków.

Jak wyżej: kurtka z eko skóry, kolor beżowy a materiał bardzo fajny w użytkowaniu bo jest dość elastyczny i ładnie się dopasowuje. W obróbce było nieco gorzej i dlatego nie jestem na % zadowolona bo nektóre szczegóły mogły wyjść nieco lepiej (np. stebnówki :-/)

Modelem wyjściowym był model z Szycia Krok Po Kroku 2/2013 1A. Ja dodałam do niego stójkę i zrezygnowałam z paska na dole. W modelu oryginalnym taśma zamka była (dość ordynarnie jak dla mnie) przyszyta do lewego boku. Mnie się to kompletnie nie podobało gdyż u mnie bardzo rzucała by się w oczy, dlatego zamaskowałam ją cieniutkim tunelem uszytym z eko skóry.

Tego czego najbardziej się bałam czyli wszywanie podszewki w rękawach i na dole żeby się ładnie układała, ku mojemu zaskoczeniu, sprawiła mi najmniej kłopotu :)

A taki jest efekt :)










1 komentarz:

  1. Kurtka taka z gatunku "wyższa szkoła jazdy". Podziwiam :-)
    Przy okazji pozdrawiam Koleżankę krakowiankę! :-)

    OdpowiedzUsuń