niedziela, 15 czerwca 2014

85 ... "brudny" First Snow

Po skończonej kurtce muszę troszkę odsapnąć i zrelaksować się. A posłuży mi do tego schemat dodany przez Intensywnie Kreatywną schemat chusty First Snow.

A dlaczego brudny ... a no dla tego iż czynię go z beżowej (a nie jak w założeniu białej) wełenki. Oczywiście taki śnieg tez można spotkać w ziemi szczególnie w porze gdy na spacer wychodzą sąsiedzi ze swoimi czworonogami :P

Taki kolorek ma mi pasować do eko-skórzanej  kurteczki z poprzedniego wpisu :)






U mnie wzór gwiazdkowy wygląda trochę inaczej poniewż narzuty i gwiazdki robię na prawej stronie a na lewej same lewe oczka.

Wynikło to w faktu iż jestem leworęczna i za Boga Ojca nie umiem robić na lewej stronie żadnego wzoru. W ogóle to jak ja robię na drutach woła o pomstę do nieba :) u mnie wszystko jest na odwrót :P

Spowodowało to to że musiałam dostosować schemat pod siebie
a wygląda to to tak :P





Pobaźgrane poplamione i porysowane przez mojego syna jedynego ... cóż moja kreatywność nie zna granic :)

1 komentarz: