sobota, 25 listopada 2017

128 ... futro na zimę

Dawno dawno temu miałam fazę natorebki z filcu.

Powstały wówczas dwie kopertówki na łańcuchu.
 Jedna szara z kolorowymi paskami. Druga natomiast miała być zwykłą czarną kopertówką zapinaną na zatrzask.

Rezultat tego był taki że torebki chyba dobre dwa lata przeleżały w szafie. Z tego co pamiętam tylko ta czarna ujrzała światło dzienne ale tylko raz.

Jakiś zcas temu podczas remontu przenosiłam zawartość szafy i je znalazłam. Czarną skojarzyłam bardzo szybko z futrzakiem które rok temu (!!!) kupiłam do obszycia kołnierza w kurtce (kurtki nie obszyłam, a futrzak nabierałmocy urzędowej)

A więc powstała torebka z futrzakiem tak akurat na zimę do płaszcza, wiosną i jesienią do ramoneski :)


Na klapkę wyszły dwie warstwy które następnie zszyłam ręcznie.





Piękny pluszak !!! 


Przyszywamy do klapki torebki. Ja szyłam ręcznie bo nie wyobrażałam sobie tarmosić takiego futrzaka na maszynie. 



A tak wygląda porenowacji :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz