sobota, 25 listopada 2017

127 ... szybkie świąteczne DIY

Inspirację dorwałam jak ostatnio byłam w PEPCO.
Miałam nabyć takie wazoniki z lampkami ale po powrocie do domu stwierdziłam że to takie banalne że aż szkoda kupować.
A że ja zostawiam wszystkie słoiki jakie tylko mi zostają to postanowiłam je wykorzystać.

A więc robimy lampiony świąteczne i nie tylko bo po zmmianie ozdób można zostawić takie lampki na cały rok.

Do zrobienia lampionów potrzebne nam bedą:

- Dostępne teraz w każdym PEPCO lampki zasilane bateriami 5,99 za szt
- Słoiki wg uznania
- Tasiemka też wg uznania :)
- Kupiłam też w pasmanterii złote renifery, zielone choinki, i czerwone dzwoneczki. Teraz w pasmanteriach powinny być dostępne różne taśmy ozdobne świąteczne można coś pokombinować.
- No i oczywiście źródło zasilania czyli baterie:)







Tasiemką obwiązujemy słoiki


Przyklejamy renifera i inne ozdoby (mnie się udało przykleić takim zwykłym klejem biurowym ale można też przyszyć)



No i teraz najlepsze ... montujemy światełka hehehehe !!!!!! (wg instrukcjii oczywiście ;P)



Na koniec upychamy wszystko w środku :)




A tak się prezentuje efekt końcowy.

Oświetla moją kolekcję Burd :)









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz