środa, 28 stycznia 2015

101 ... sylwestrowo

Mamy prawie luty a ja prezentuję dianinowy top uszyty pod sylwestra :-/ lepiej późno niż później :P

Top szyłam w przesrwie świątecznej korzystając z wolnego czasu. Wybrałam dzianinę przeznaczoną na całkim inną bluzkę. Jak wzięłam ją do ręki wiedizałam że bluzki z nije nie będzie. Z resztą top tez o mało nie wylecia przez balkon lotem nurkowym.

Nie posiadam owerloka i szycie tej dzianiny nawet sciegiem elastycznym było delikatnie mówiąc koszmarem. Maszyna przepuszczała ściegi, masakra.

Pomogły mi cieniutkie paseczki fizeliny podkładane od ścieg, sporo ułatwiły i jakoś dociągnęliśmy do końca. :)

A oto efekty :)







2 komentarze:

  1. Oh, chciałabym zobaczyć tę bluzkę na Tobie :-) Jest piękna i niezwykle efektowna. Tylko bardzo jestem ciekawa, jak się układa na żywym człowieku, bo chodzę koło tego wykroju i chodzę i nie mogę się zdecydować.

    OdpowiedzUsuń